
Lucrările de infrastructură care leagă Republica Moldova și România au fost discutate, luni, 7 iulie, în cadrul unei ședințe comune a delegațiilor Ministerelor Transporturilor de la Chișinău și București. Viceprim-ministrul Vladimir Bolea, alături de secretarii de stat Mircea Păscăluță și Nicolai Mîndra de la MIDR, secretarul de stat Irinel Ionel Scrioșteanu de la Ministerul Transporturilor și Infrastructurii din România, reprezentanți ai autorităților publice locale, au fost astăzi pe șantierul „Podului de Flori”, pentru a analiza progresul lucrărilor de construcție a podului rutier peste Prut și pașii următori din procesul de execuție. Potrivit unui comunicat al MIDR, până în prezent, pe șantierul podului de la Ungheni au fost forați toți piloții necesari pentru culeea de pe partea moldovenească, iar pe malul românesc lucrările avansează conform graficului stabilit. Obiectivul comun este ca, în toamna anului viitor, podul să fie funcțional și deschis pentru circulație. Lucrările de construcție a podului au început în luna aprilie și sunt finanțate din bani europeni. După vizita pe șantier, oficialii moldoveni și români s-au reunit la Consiliul Raional Ungheni, unde au fost discutate planurile privind amplasarea podurilor peste Prut în regiunea Costești–Stânca și Bărboieni–Răducăneni, două dintre cele patru noi poduri care urmează să fie construite pe toată lungimea graniței dintre Republica Moldova și România.